Veelgestelde vragen

 

Bebetos doet er alles aan om je meer dan 100% tevreden te stellen.
Dat doen we door ervoor te zorgen dat je bij ons alles kan vinden wat je nodig hebt met de beste service.

Mijn zending klopt niet/is niet compleet volgens mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als we per ongeluk een verkeerd artikel volgens je bestelling bij bebetos.nl hebben verzonden of je bestelling is niet compleet, neem dan contact met ons op. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen, nadat deze is geplaatst?


Het is mogelijk om je bestelling te veranderen, als we jouw artikelen nog niet ingepakt hebben. Daarom moet je zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice met je wijziging. We kunnen echter niet garanderen dat we de wijziging kunnen uitvoeren, als je bestelling al is ingepakt en klaar voor verzending. 

Hoe lang is de levertijd?

W leveren de meeste artikelen uit voorraad. Bestellingen worden op werkdagen bij bestelling en betaling via iDeal (indien uit voorraad) vóór 15.00 uur binnen 1- 3 werkdagen verstuurd.

Gepersonaliseerd artikelen

Voor gepersonaliseerd artikelen is er een langere levertijd omdat deze op maat/wensen aangepast moet worden. De levertijd van deze artikelen zijn per artikel aangegeven op pagina artikel zelf.

 

Mijn zending klopt niet/is niet compleet volgens mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als we per ongeluk een verkeerd artikel volgens je bestelling bij bebetos.nl hebben verzonden of je bestelling is niet compleet, neem dan contact met ons op. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Ik heb betaald maar geen bevestiging ontvangen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail (spam).
Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer in of je het juiste mailadres hebt opgegeven bij het plaatsen van jou bestelling. Mocht je daar geen orderbevestiging vinden, dan kun je altijd even contact met ons opnemen en vragen naar de status van je bestelling.

Retour en ruilen

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aflevering retourneren of ruilen. U kunt ruilen voor een andere maat, een andere kleur of zelfs helemaal andere kleertjes, schoentjes of accessoires uit onze shop of u krijgt u uw geld terug, u dient hiervoor altijd eerst contact te nemen.

Gepersonaliseerde producten speciaal voor u op maat zijn gemaakt, kunt u deze producten niet retourneren, behalve in het geval van productiefouten.

Lees hiervoor de spelregels voor retourneren

 

 

Hoe kan ik jullie bereiken

Per mail (info@bebetos.nl) zijn we altijd bereikbaar en we streven ernaar om je mail binnen 24 uur te beantwoorden.Tevens zijn we bereikbaar via de bebetos.nl chat en social media bereiken.